середу, 17 серпня 2011 р.

The Joy of Motherhood

1.

Finally I can show you the photoshoot with wonderful girls - Olya and Veronika:) It was so much fun to take pictures of them:) As usually I would be really happy if you told me the number of picture you liked the most:)))
Нарешті я можу показати вам фотосесію з чудовими дівчатами - Олею та Веронікою:) Було так весело знімати їх:) Як правило, я була б дуже рада, якби ви сказали мені номер фото, яке вам сподобалося найбільше:)))
Наконец я могу показать вам фотосессию с прекрасными девушками - Олей и Вероникой:) Было так весело снимать их:) Как правило, я была бы очень рада, если бы вы сказали мне номер фото, которое вам понравилось больше всего:)))


3.

4.

5.

6.


7.

8.


9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

53 коментарі:

  1. Stunning pictures. I love them. You both are so beautiful!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. ооооооооооооооо.... я балдію!!!!!! Всі фото супер!! Але такі що мене найбільше зачепили - це 14, 16, 12...

    ВідповістиВидалити
  3. Иришка, продолжай баловать нас красотой!!!
    Милые, симпатичные девочки :) Нравится № 5, 7, 12, 16, а самая сладенькая - 14! Спасибо!!!

    ВідповістиВидалити
  4. какие же они хорошенькие!))) И фото просто светятся теплом и красотой!))

    ВідповістиВидалити
  5. всегда приятно смотреть твои фотосесии:) мне понравилось 1,14,18

    ВідповістиВидалити
  6. Ирина! Какие солнечные фотографии! Передают настроение! Все фото хороши!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарно!!! Так ніжно, по-доброму, світло. Аж на душі тепліше. Найбільше сподобалися 1, 5, 16.

    ВідповістиВидалити
  8. чудесные фото, все понравились, мама с дочкой прелесть! а какой у тебя фотоаппарат?

    ВідповістиВидалити
  9. 3, 5, 9, 14 - это те, которые больше всего понравились,а вообще очень сложно из супперского выбирать лучшее)))))

    ВідповістиВидалити
  10. Все красивые! Но мне понравилась больше всего фотография 9)))

    ВідповістиВидалити
  11. Ірина, фотографіі чудові, навіть важко вибрати. Мені особливо сподобались 4,5,6,10,14

    ВідповістиВидалити
  12. 1,11,16
    Гарні, ніжні, милі, казкові фотографії!:)

    ВідповістиВидалити
  13. I cant choose any of them this time, all are lovelly..sorry :))

    ВідповістиВидалити
  14. фото чудесні!!!!!!!! я в захваті від ваших робіт!!!!!!! мрію про таку фотосесію!!!!

    ВідповістиВидалити
  15. 5,6,11,14 Thanks for the question:) All your pictures are great!

    ВідповістиВидалити
  16. Всі фото чудесні! Сонячні і ніжні. Мама з доцею дуже гарні =) Найбільше сподобались: 1,6,12,14,18

    ВідповістиВидалити
  17. Доця так схожа на мати! Іринка, гарна фотосесія й з фото відчувається, що процесс був дуже веселим:) Всі фото гарні по-своєму. Красаааа!

    ВідповістиВидалити
  18. трудно выбрать,но 10 и 14 очень красивые!

    ВідповістиВидалити
  19. Две солнечные красавицы и очень солнечные фотографии! Ооооочень красиво!

    ВідповістиВидалити
  20. Какие чудные девчата! А как похожи! И не поймешь,это мама с дочкой или сестры? Ира, некоторые идеи возьму себе в папку "Улучшаем настроение". Туда я собираю самые красивые снимки и периодически, особенно в плохую погоду, просматриваю.

    ВідповістиВидалити
  21. Ирочка, чудесная фотосессия! Мне больше всего понравились:1,2,7,11,12,16! А вообще, все очень красивые!!!

    ВідповістиВидалити
  22. 10, 14, 16... але вибирати дуже важко))) Така прекрасна фотосесія, ніжна, добра, як мамин поцілунок))) дівчатка такі гарненькі))) Дуже-дуже подобається!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Замечательные блондиночки!!! Мне все понравились, но 11,14, 16 - мои фавориты.

    ВідповістиВидалити
  24. звичайно не проти! давай на ти! дуже цікаво буде прочитати інформацію про фотосесію у тебе.

    ВідповістиВидалити
  25. Красота, мама с дочкой так похожи! Фотографии такие светлые, уютные, от них так и веет теплом:) Все хорошие, но больше всего понравились 4, 5, 12 и 14.

    ВідповістиВидалити
  26. Ох, Іра, це надзвичайно сонячна, наповнена самими добрими емоціями фтосессія! Здорово!
    Складно вибирати вподобану фотографію, так як на кожній хочу зупинити погляд.
    Невпевнено пишу такi цифри-1,2,6,10,12,14

    ВідповістиВидалити
  27. Какие девченки- красавицы! Мне больше всего 1, 7 и 14 фото понравились!

    ВідповістиВидалити
  28. Ирочка,какая красота! Мой номер 14.

    ВідповістиВидалити
  29. Ира, бесподобно! Как ни старалась, не могу выбрать несколько. Нравятся все!!!

    ВідповістиВидалити
  30. Чарівні білявочки, красуні! Фото такі особливі... все як у дитинстві...молоко, джем...ммм...

    ВідповістиВидалити
  31. Іра, очі розбігаються - дуже гарні дівчата і фото) Дуже важко вибрати якісь окремі фото, але хочу відмітити 3 та 5 фото!

    ВідповістиВидалити
  32. Вчора вперше потрапила на Ваш блог, і доки все не передивилася, не заспокоїлася :) Все таке гарне - ваші роботи, ви самі і ваші фото! Іро, Ви вчилися фотографувати самі, чи десь спеціально? І як ви обробляєте фото (особливо цікавить такий ефект, як на фотосесії Summer Dreams)? Ви не думали публікувати тут майстер-класи? Гадаю, що не тільки я хотіла б у Вас повчитися:) Дякую за красу і натхнення!!!

    ВідповістиВидалити
  33. Очень трогательные и нежные карточки
    А номера: 6, 7, 11, 12, 16 :)

    ВідповістиВидалити
  34. Казкова фотосесія!!! Вибрати з цих фото практично неможливо, тому голосую за всі)))

    ВідповістиВидалити
  35. 6,7,11 и 16 это ооочень непростой выбор ,так как и другие фото привлекают!Да и позерши очень миленькие!!!!

    ВідповістиВидалити
  36. Ира, какие фото чудесные! Судя по названию поста, это мама и дочка, а так и не скажешь! Будто сестрички!
    Очень сложно выбрать лучшие, я голосую просто за все фотографии!

    ВідповістиВидалити
  37. Я теж хочу такі фото з синочком!

    ВідповістиВидалити
  38. очаровательная пара!! Как похожи мама и дочурка! Очень красивые фото!!!

    ВідповістиВидалити
  39. Wonderful faMily photos, colors...cutest kid... and you,beautiful women!

    ВідповістиВидалити
  40. Thanks everyone for sweet your comments! I really appreciate them!:)
    Дякую всім за ваші теплі комментарі! Я дуже ціную їх:)Спасибо всем за ваши приятные комментарии! Я очень ценю их:)Niona - спасибо! отныне о техники, которую я использую можна будет прочитать в разделе FAQs:)))
    Таня-голубинка - спасибо, Таня! єто мама с дочкой:))) я буду стараться, чтобы ваша папка пополнялась:)))
    Світлана - дякую вам за такі теплі слова, які надихають! відповіді на більшість ваших запитань ви знайдете у новому розділі FAQs (під заголовком блогу) :)))

    ВідповістиВидалити
  41. Саме про таку фотосесію я мрію :)!!!! Надзвичайно!!! Браво!

    ВідповістиВидалити
  42. Natalya - :))), мрії збуваються:) дякую!

    ВідповістиВидалити
  43. Дякую за справжнє естетичне задоволення! Щиро намагалася виділити кращі фотографії, але ловила себе на тому, що всі вони однаково гарні, хоча у кожної є своє зернятко шарму. Ви справжня майстриня! Браво!

    ВідповістиВидалити
  44. 12,14,16))))) такая девчушка миленькая))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...